Комната потребителя
Воскресенье, 19.05.2024, 22:30
Приветствую Вас Гость | RSS
 
Главная Полезная информация для потребителейРегистрацияВход
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [10]
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 16
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Форма входа
Главная » Статьи » Мои статьи

З А К О Н У К Р А Ї Н И Про захист прав споживачів стр.6
   1) затримання сплати частини кредиту та/або відсотків
щонайменше на один календарний місяць, а за споживчим кредитом,
забезпеченим іпотекою, та за споживчим кредитом на придбання житла
щонайменше - на три календарні місяці; або
{ Пункт 1 частини десятої статті 11 в редакції Закону N 3795-VI
( 3795-17 ) від 22.09.2011 }

2) перевищення сумою заборгованості суми кредиту більш як на
десять відсотків; або

3) несплати споживачем більше однієї виплати, яка перевищує
п'ять відсотків суми кредиту; або

4) іншого істотного порушення умов договору про надання
споживчого кредиту.

Якщо кредитодавець на основі умов договору про надання
споживчого кредиту вимагає здійснення внесків, строк сплати яких
не настав, або повернення споживчого кредиту, такі внески або
повернення споживчого кредиту можуть бути здійснені споживачем
протягом тридцяти календарних днів, а за споживчим кредитом,
забезпеченим іпотекою, та за споживчим кредитом на придбання
житла - шістдесяти календарних днів з дня одержання повідомлення
про таку вимогу від кредитодавця. Якщо протягом цього періоду
споживач усуне порушення умов договору про надання споживчого
кредиту, вимога кредитодавця втрачає чинність. { Абзац шостий
частини десятої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 3795-VI ( 3795-17 ) від 22.09.2011 }

11. Якщо кредитодавець у позасудовому порядку або до судового
провадження звертається з вимогою про повернення споживчого
кредиту або погашення іншого боргового зобов'язання споживача,
кредитодавець не може у будь-який спосіб вимагати будь-якої плати
або винагороди від споживача за таке звернення.

12. Кредитодавець має право проводити за погодженням із
споживачем реструктуризацію заборгованості за договором про
надання споживчого кредиту.

Реструктуризація, зокрема, здійснюється шляхом:

1) надання позичальникам відстрочки сплати суми основного
боргу за договорами про надання споживчого кредиту на строк не
більше трьох років;

2) продовження строку договору про надання споживчого кредиту
з урахуванням обмежень, що діють у банках, та обставин щодо
фінансового стану позичальника;

3) зміни механізму нарахування відсотків таким чином, щоб
частина щомісячних платежів з обслуговування кредитів не
перевищувала 35 відсотків сукупного місячного доходу сім'ї;

4) поділу існуючого кредитного зобов'язання в іноземній
валюті за договором про надання споживчого кредиту на:

зобов'язання, забезпечене іпотекою, у розмірі залишку кредиту
на момент реструктуризації, вираженого в гривнях за курсом, що
діяв на момент отримання кредиту;

зобов'язання, не забезпечене іпотекою, у розмірі різниці
залишку кредиту в гривнях за курсом на момент реструктуризації та
залишку кредиту в гривнях за курсом, що діяв на момент отримання
кредиту, яке повністю виконується в кінці строку договору про
надання споживчого кредиту.

Банк має право за реструктуризованими згідно із цією частиною
договорами звільнити позичальників від сплати будь-яких штрафних
санкцій за несвоєчасне виконання умов кредитних договорів, що
виникли до дати такої реструктуризації.

У разі якщо позичальник у повному обсязі та своєчасно виконає
реструктуризовані зобов'язання за кредитним договором протягом
трьох років з дня реструктуризації боргу, комерційний банк має
право на щорічне зменшення на 0,5 відсотка суми основного
непогашеного боргу протягом наступних п'яти років з віднесенням
зазначеної суми до складу витрат банку.
{ Статтю 11 доповнено частиною дванадцятою згідно із Законом
N 3795-VI ( 3795-17 ) від 22.09.2011 }

13. Кредитодавець зобов'язаний повідомити споживача про
передачу третій стороні своїх прав за договором про надання
споживчого кредиту.
{ Статтю 11 доповнено частиною тринадцятою згідно із Законом
N 3795-VI ( 3795-17 ) від 22.09.2011 }

При цьому кредитодавцю забороняється:

1) надавати неправдиву інформацію про наслідки несплати
споживчого кредиту;

2) вилучати продукцію у споживача без його згоди або без
одержання відповідного судового рішення;

3) зазначати на конвертах з поштовими повідомленнями
інформацію про те, що вони стосуються несплати боргу або
споживчого кредиту;

4) вимагати стягнення будь-яких сум, не зазначених у договорі
про надання споживчого кредиту;

5) звертатися без згоди споживача за інформацією про його
фінансовий стан до третіх осіб, які пов'язані зі споживачем
родинними, особистими, діловими, професійними або іншими
стосунками у соціальному бутті споживача;

6) вчиняти дії, що вважаються нечесною підприємницькою
практикою;

7) вимагати повернення споживчого кредиту, строк давності
якого минув.

Стаття 12. Права споживача в разі укладення договору поза
торговельними або офісними приміщеннями

1. Положення цієї статті не застосовуються до договорів,
укладених поза торговельними або офісними приміщеннями, і які
стосуються:

1) договорів споживчого кредиту;

2) правочинів з нерухомим майном;

3) правочинів з цінними паперами;

4) договорів страхування.

2. У разі реалізації продукції поза торговельними або
офісними приміщеннями продавець (виконавець) зобов'язаний надати
споживачеві документ, який засвідчує факт укладення договору і є
підставою для виникнення взаємних прав та обов'язків. Такий
документ повинен містити інформацію про:

1) дату укладення договору;

2) найменування та місцезнаходження продавця (виконавця);

3) найменування продукції;

4) ціну;

5) строк виконання робіт (надання послуг);

6) інші істотні умови договору;

7) права та обов'язки сторін договору.

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе
відповідальність, встановлену статтями 15 і 23 цього Закону.

3. У разі реалізації продукції поза торговельними або
офісними приміщеннями споживач має право розірвати договір за
умови повідомлення про це продавця (виконавця) протягом
чотирнадцяти днів з дати одержання документа, який засвідчує факт
здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями
чи прийняття продукції або першої поставки такої продукції, за
умови, що така продукція є річчю, а прийняття чи поставка
продукції відбувається пізніше часу одержання споживачем документа
на їх продаж.

4. У разі реалізації продукції поза торговельними або
офісними приміщеннями продавець (виконавець) повинен повернути
сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту
повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має
право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до
моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.

5. У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними
або офісними приміщеннями, споживач повинен повідомити продавця
(виконавця) про місце, де продукція може бути повернена.

Договором може передбачатися, що продукція або результати
робіт (послуг), що були надіслані поштою, повинні у разі
розірвання договору також бути повернені поштою.

Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції,
покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець)
повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням
продукції.

У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або
офісними приміщеннями, обов'язок споживача зберігати у себе
продукцію припиняється по закінченні шістдесяти днів після її
одержання. Якщо продавець (виконавець) не вживає заходів для
повернення її собі протягом зазначеного періоду, така продукція
переходить у власність споживача без виникнення зобов'язання з
оплати її вартості.

6. Якщо споживачеві не було надано документ, який засвідчує
факт здійснення правочину поза торговельними або офісними
приміщеннями, такий правочин не є підставою для виникнення
обов'язків для споживача.

У разі ненадання документа або підтвердження інформації
споживач повідомляє продавця (виконавця) про недійсність договору.
Продавець (виконавець) протягом тридцяти днів з моменту одержання
такого повідомлення повинен повернути споживачеві одержані кошти
та відшкодувати витрати, понесені споживачем у зв'язку з
поверненням продукції.

7. Для здійснення права на розірвання договору споживач
повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані.

Знищення, пошкодження або псування продукції, що сталося не з
вини споживача, не позбавляє споживача права на розірвання
договору. Зменшення вартості продукції внаслідок відкриття
упаковки, огляду чи перевірки продукції не позбавляє права
споживача на розірвання договору.

8. У разі коли продавець (виконавець) або третя особа надала
споживачеві кредит на суму коштів за договором, укладеним поза
торговельними або офісними приміщеннями, такий кредит втрачає
чинність у момент розірвання договору.

9. Якщо всупереч вимогам цієї статті протягом установлених
строків продавець (виконавець) не здійснює повернення сплаченої
суми грошей за продукцію у разі розірвання договору, споживачеві
виплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості
продукції за кожний день затримки повернення грошей.

Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на
відстані

1. Положення цієї статті не застосовуються до договорів,
укладених на відстані, які стосуються:

1) правочинів з нерухомим майном, крім оренди такого майна;

2) правочинів з цінними паперами;

3) фінансових послуг;

4) продажу товарів торговельними автоматами;

5) телекомунікаційних послуг;

6) правочинів, здійснених на аукціоні, якщо участь у ньому
можлива і без використання засобів дистанційного зв'язку.

2. Перед укладенням договорів на відстані продавець
(виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:

1) найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження
та порядок прийняття претензії;

2) основні характеристики продукції;

3) ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;

4) гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з
утриманням чи ремонтом продукції;

5) інші умови поставки або виконання договору;

6) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає
періодичні поставки продукції або послуг;

7) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона
відрізняється від граничного тарифу;

8) період прийняття пропозицій;

9) порядок розірвання договору.

У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе
відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

3. Факт надання інформації відповідно до вимог частини другої
цієї статті повинен бути підтверджений письмово або за допомогою
електронного повідомлення. Інформація, підтверджена таким чином,
не може бути змінена продавцем (виконавцем) в односторонньому
порядку.

Підтвердження інформації не вимагається, якщо послуга
надається засобами дистанційного зв'язку і оплачується через
оператора телекомунікаційних послуг.

4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір
шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом
чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту
одержання товару чи першої поставки товару.

Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті
підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати
договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.

У разі продажу матеріальних речей їх повернення також
свідчить про розірвання договору.

Якщо підтвердження інформації не відповідає вимогам частини
третьої цієї статті, строк, протягом якого споживач має право
розірвати договір, становить дев'яносто днів з моменту одержання
такої інформації, або у разі продажу матеріальних речей - з
моменту одержання товару або першої поставки товару. Якщо протягом
цього строку підтвердження інформації було виправлене, споживач
має право розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту
одержання виправленого підтвердження.

5. У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має
права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:

1) надання послуги або поставка товару електронними засобами
зв'язку за згодою споживача відбулися до закінчення строку
розірвання договору, визначеного у частині четвертій цієї статті,
про що споживачеві було повідомлено у підтвердженні інформації;

2) ціна товару або послуги залежить від котировок на
фінансовому ринку, тобто поза контролем продавця;

3) договір стосується виготовлення або переробки товару на
замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим
особам або може бути проданий лише з істотними фінансовими
втратами для продавця (виконавця);

4) споживач відкрив аудіо- чи відеокасету або носій
комп'ютерного забезпечення, які постачаються запечатаними;

5) договір стосується доставки періодичних видань;

6) договір стосується лотерей чи інших азартних ігор.

6. Якщо інше не передбачено договором, укладеним на відстані,
продавець повинен поставити споживачеві товар протягом прийнятного
строку, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди
споживача на укладення договору.

У разі неможливості виконання договору через відсутність
замовленого товару продавець повинен негайно повідомити про це
споживача, але не пізніше тридцяти днів з моменту одержання згоди
споживача на укладення договору.

Продавець може використовувати стандартну умову у договорі
про можливість заміни товару в разі його відсутності іншим
товаром. Така умова вважатиметься справедливою, якщо:

1) інший товар відповідає меті використання замовленого
товару;

2) має таку ж або кращу якість;

3) його ціна не перевищує ціни замовленого товару.

Про наявність такої умови у договорі споживач повинен бути
повідомлений перед укладенням договору в порядку, передбаченому
частиною другою цієї статті.

7. До договору, укладеного на відстані, застосовуються
положення, передбачені частинами п'ятою - дев'ятою статті 12 цього
Закону.



Источник: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12&p=1320746382608640
Категория: Мои статьи | Добавил: Hayer (08.11.2011)
Просмотров: 406 | Теги: защита прав потребителя, права потребителя, украина, Закон, закон украины о правах потребителя | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • $$$ Реальный, стабильный заработок для web-мастеров $$$
  • ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
  • Всеукраинский Рок-клуб "РОК-УКРАИНА"
  • Музыкальный конкурс " Битва стилей "
  • Хит-парад молодых испалнителей
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • каталог сайтов

    Белый качественный каталог

    ПРОКАТ ДЕТСКИХ ТОВАРОВ В ДНЕПРОПЕТРОВСКЕ Каталог Каталогов. База каталогов сайтов.
    Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz